Сторінки

вторник, 27 марта 2012 г.

Перші АТС, листівки і вихвалялки :) (багато фото)

   Привіт! Знову я трішки пропала з блогожиття, роботи переглядаю поспіхом, а коментувати то взагалі не вcтигаю... Тому буде більше часу  - то до кожного зазирну - не переживайте!
   На львівському форумі ми з дівчатками бавились в обміні АТС, тема обміну  - Любов. Першого разу їх треба було зробити 10 штук - якщо чесно, більше так багато робити не хочеться))) Був другий обмін  (але АТС з другого обміну покажу коли вони дійдуть до адресатів, тому це буде пізніше..), то робили вже менше...
   Одже, перші мої АТС, Серія "Ванільне кохання", 10 (10).
   Загальне фото:
 і кожна АТС окремо:
    Далі на тому ж форумі був конкурс листівок "Мелодії натхення", потрібно було надихнутись піснею і створити листівку. Мій синочок дуже любить пісню гурту ТІК "Білі троянди", тому й листівочка робилась під цю мелодію. До речі, мої "Білі троянди" зайняля друге місце і я ще отримала нагороду від спонсорів магазину "Аґрафка" (призи  неймовірні і дуже потрібні).
Моя робота:
   Чоловіча листівочка, скоро вже можна "серію" робити))) Але з усіх що я раніше робила - моєму чоловіку саме вона найбільше припала до душі../
   Штампик від магазину Штампи з любов"ю.
  Ну і ще про вихвалялки, моя Лимонна листівочка увійшла в ТОР5 ЧБ Shabby-chic. Приємно)))
  Дякую усім за ваші відгуки та за те що ви є!

20 комментариев:

  1. Неймовірні роботи!!!! Молодчинка!

    ОтветитьУдалить
  2. атс-ки такі класні, миленькі!!!
    листівка з трояндами -це сама ніжність!! і як завжди неперевершена композиція з квітів!!!
    і чоловіча супер!!! мені тяжко вони даються!!! а в тебе оригінально і гарно )))

    ОтветитьУдалить
  3. Оксанко, АТС-ки просто надзвичайні, такі ніжні. І листівочки дуже гарні, і вітаю з перемогою в конкурсі.

    ОтветитьУдалить
  4. Листівка з трояндами така елегантна!А чоловіча і елегантна і оригінальна:)

    ОтветитьУдалить
  5. АТС просто супер. дуже подобається шнурочки закручені.

    ОтветитьУдалить
  6. Оксанко, нема в наших скрап-конкурсах другого місця. Там є два рівносильні переможці. Тому вітаю з перемогою!! Листівочка просто надзвичайна!!
    І дуже тішуся, що одна з атс-ок тепер живе у мене!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. наспраді не важливо виграв чи ні, головне участь і стимул до нового)))
      дякую!!!

      Удалить
  7. побачила в стрічці новин твій пост, прибігла за АТС)) ггг))) хорошульки такі!)

    листівка дуже сподобалась! Мені вже тре книжечку завести, що я збираюся ліфтити з твого доробку)))))
    Гарнющі твої роботи! обожнюю)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ага, АТС вже всі роздані! дякую! але шось я той ліфт чекаю, чекаю і....)))))

      Удалить
  8. Дуже гарні АТС, та й звичайно всі листівки чудові!!! А чоловічі - просто супер!

    ОтветитьУдалить
  9. Оксанко, вітаю з перемогою - твої роботи неможливо не відмітити, вони неймовірні!!!
    Дуже тішусь, що одна з цих маленьких красунь живе тепер у мене:)

    ОтветитьУдалить
  10. Яке все гарнюнє... краса!!! І вітаю з нагородками :)

    ОтветитьУдалить
  11. Оксаночка, роботи просто фантастичні ))
    АТС-ки настільки ніжні і романтичні ))
    а твої квіткові композиції просто вражають ))
    і чоловіча листівочка стильна і шикарна!!
    Молодчинка!!

    ОтветитьУдалить
  12. Добрый день, Вы выиграли сертификат на 100грн среди моих постоянных читателей) жду заказа тут http://albinos-cards.com.ua/
    Оксана.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. спасибо. напишу скоро на почту, не могу никак определится с заказом...

      Удалить
  13. дівчатонька, усім дякую за позитині відгуки, ви навіть не уявляєте якою важливою є ваша думка!

    ОтветитьУдалить
  14. понравилась с белыми розами открытка, но от мужской открытки я просто в восторге!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить