Сторінки

пятница, 16 марта 2012 г.

З днем народження ❤

      Привіт! Давненько я нічого не писала і не показувала, не встигаю, в чоловіка було ДН - то ми майже цілий тиждень святкуємо))) скрапити часу не було зовсім...
       Дану листівочку я робила в ролі запрошеного дизайнера від блоґу "Зроби Сам(А)" по скетчу #3, так приємно вже вкотре отримати запрошення❤)))
      Ось моя робота:
        Матеріали: дизайнерський папір від Diecuts With A View, вощений шнур, ґудзики, квіти, чорнила, штамп “З Днем народження”. Скетч я перевернула на 180 градусів.
       ось і сам скетч:
    Файного усім весняного настрою!

10 комментариев:

  1. Сонечко, листівка фантастична!!! Можливо в мене зараз просто такий настрій, але такі повітряні роботи - мої фаворити! Надзвичайно лаконічно та повітряно!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. І ще раз вітаю твою найріднішу половинку!!! Бажаю здійснення мрій та втілення задумів!

      Удалить
    2. дякую за вітання і за похвалу! тобі завжди вдається підняти настрій позитивними словами!))

      Удалить
  2. Оксана, дуже ніжно! Цікаво скетч використала!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. дякую! я просто прапорці на листівках не дуже люблю((( тому мусила "викручуватись", можливо колись і до прапорців "дозрію" хіхіх)))

      Удалить
  3. Ото в вас файнезне святкування )))
    Вітання чоловікові від нас ;)
    Листівка просто надзвичайна!Вроді все просто, але виглядає бомбезно!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. свтякування дуже файне - майже тиждень))) дякуємо за вітання!
      і за похвалу теж дякую!

      Удалить
  4. Вау!!! Меня покорили простота, легкость и свежесть этой открытки!!!
    Ромашки обожаю)

    ОтветитьУдалить