Сторінки

четверг, 3 ноября 2011 г.

wedding cards ...

Нарешті я скраплю.. чому нарешті? мої руки не "витримують" чи то настання холодів, чи то включеного опалення... Трішки їх підлікувала і ось знову "в роботі" :)
Листівочка до Дня весілля  - в мене дуже гарна замовниця - немає ніяких обмежень, цілком покладається на мою фантазію)))
Покажу що нафантазувала...
і серединка, щоб не думали що я їй не приділяю належної уваги:) фотографую лише сторону кишеньки для грошей, там де вітання - зберігаю анонімність)))
Гарного усім завершення тижня!

5 комментариев:

  1. чудова листівка!!!!!!! дуже класні штампи з сердечками!!!!
    і, доречі, величезне спасибі за подарунок, так несподівано і ТАК приємно!!!!!!!!!!!!! дуже-дуже дякую!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. дякую!
    дуже тішусь шо подаруночок сподобався!)))

    ОтветитьУдалить
  3. Я то думаю. куи ти поділася...у мене теж рука болить, і не знаю чому...
    Листівка суперова, вітаю із новими штампиками))) Гарно)

    ОтветитьУдалить
  4. так, нові шгтампи це супер, ще для повної радості різнокольорових чорнил)))) треба напевно до Миколая список починати писати )))

    ОтветитьУдалить
  5. ))) рада що ти повернулась!!! руки треба берегти ;)
    листівочка фантастична!!! повезло замовниці ;)

    ОтветитьУдалить