Сторінки

вторник, 15 ноября 2011 г.

ss 88

     Усім привіт! Сьогодні я з новорічною листівочкою від блоґу СКЕТЧИ (ss88). Люблю я все таки зиму... хоча я страшенний змерзлюх))) Але коли багато снігу, морозець, свята - то настрій поліпшується на всі 100%. І ще я люблю подарунки, та хтож не любить? Мені здається що ця пора саме "подарункова"))) Миколай, Новий Рік, та ще й Дні народження близьких... ех... чекаю свят з нетерпінням)))
Бажаю усім файнезних днів! Налаштовуємось потихеньку на святкування)))
 па-па!!

11 комментариев:

  1. ух, яка кльова! супер-пупер!) та підвісочка - неймовірна!)

    ОтветитьУдалить
  2. дякую, я сама від тої підвісочки млію.. ще б денного світла трішки для фото)))

    ОтветитьУдалить
  3. ))так....з денним світлом тепер тяжко ((((
    чудова листівочка!!!! несе в собі новорічний настрій )))

    ОтветитьУдалить
  4. Класна листівочка. А підвісочка, то взагалі,бомба

    ОтветитьУдалить
  5. Так, так ще трішки і Новий рік))) Гарна листівка, дуже ніжна)))

    ОтветитьУдалить
  6. А мені найбільше зигзаг на стрічці сподобався:) І папірчик:) І дід мороз з мішищем подаруночків, одним словом листівочка така святкова-святкова!:)

    ОтветитьУдалить
  7. зигзаг вручну, я вже без того шву не можу))) дирочки правда на машинці спершу, але потім вручну шила, щоб стрічка зібрана вийшла)))
    дякую!

    ОтветитьУдалить
  8. Підвіска просто чудова! А листівка вийшла дуже душевна.
    Дякую за участь в завданні блогу СКЕТЧИ!

    ОтветитьУдалить
  9. Хорошая, интересная открыточка!

    ОтветитьУдалить