Сторінки

воскресенье, 12 января 2014 г.

Кулінарчики.

Я ще не втомилась)))Продовжуємо...
На черзі кулінарчики. 
Дуже люблю цю тканинку та таке поєднання. Такий смачний, та шоколадний.
Серединка зроблена та роздрукована власноруч. Маленький кулінарчик - "стандартний" 15*15, а от ті більші - я їх трішки видовжила - не знаю чому  - але такий формат мені сподобався більше.
Напис на великих куланарчиках покритий захисною плівочкою. Такий "вічний" блокнотик - можна навіть протерти вологою ганчіркою в разі чого)))
Ще один кулінарчик - такий я б сказала "серйозний". Майбутня власниця цього блокноту за професією лікар, і яку важко здивувати... Ех, сподіваюсь здивувати і потішити таким подарунком  її вдалось... Я як завжди дуже переживаю коли відправляю замовлення - і з нетерпнінням чекаю як все доїхало, і чи головне сподобалось... Фото - без коментарів - але фотографувати довелось ввечері при "лямпі",  то вдалось "зловити" лише ось так...

Ось і все... 
Продовжую звітувати далі...

Комментариев нет:

Отправить комментарий