Сторінки

среда, 11 декабря 2013 г.

Листівочка для Машеньки

Привіт-привіт! Я знову тут!))) Вчора таки моє безсоння не дало мені поспати, заснула я біля 6 ранку підйом о 8:20, бо мали з малючком йти на процедури. День був насиченим і подіями, і новинами, і роботою...
Листівочку робила давніше, лише показую тепер. 
Листівочка для дівчинки Машеньки, якій виповнилось два рочки. Листівочка незвичного для мене формату десь близько 17 сантиметрів у висоту, а в ширину, от якщо чесно навіть не пам"ятаю, ну прибл. сантиметрів з 10. Хотіли веселу, позитивну і дитячу. Листівкою задоволені, що головне.
 Листівка без квітів, багато вирубок, цвяшок, і саморобного декору. Саме цікаво як цвяшок з ведмедиком підійшов, Машенька і ведмідь, як в казці)))


Ось і все на сьогодні!
Па!
Спокійної нам всім ночі!


Комментариев нет:

Отправить комментарий