Сторінки

пятница, 1 июня 2012 г.

Романтичний набір до 5 річниці шлюбу

   Привіт! На днях мала замовлення зробити подарунок від дружини для чоловіка на 5 річницю шлюбу - мало бути щось романтичне та "персональне".  Листівочка "іменна" - малювала напис я самостійно - що саме написати, побажання замовниці. Символ 5 річниці -  дерево, але якщо чесно дерев"яний ґудзик мені не зовсім вписувався в загальний вигляд - тому я його замаскувала, я думаю ви здогадаєтесь як саме))) Головне що він там є))) Коробочка та листівка зроблені в одному стилі.
    Листівочка робилась по скетчу #2 від VCCC, але я не встигла опублікувати вчасно і не встигла на завдання. Але я не засмучена, дякую за чудове завдання та за натхення)) скажу вам по секрету що є ще одна робота по цьому скетчу, але вже про неї поговримо завтра :) якщо я матиму час забігти в блог))
Тепер фото))
В нас пасмурно, і фотографувати просто неможливо(((

Усім па!
До завтра - адже завтра ще й стартує проект від Зроби Сам(А) - електронний журнал, єдине що можу сказати - що там стільки краси і є про що почитати і на що подивитись!:)))

6 комментариев:

  1. вишуканий наборчик!
    гудзичок надійно замотала?)) гарно вийшло. Така м"яка спокійна гама, як і стосунки, провірені часом.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ґудзичок і замотала і приклеїла, сподіваюсь з ним все буде добре)))

      Удалить
  2. ммм!!! Как изысканно! стильно и так... натурально, что ли? очень нравится!! то, что надо!!!

    ОтветитьУдалить
  3. яка краса!! ніжна пастель

    ОтветитьУдалить
  4. Стильно! ДУже стильна робота!

    ОтветитьУдалить