Сторінки

среда, 4 января 2012 г.

Перша лАстівка в 2012)))

Привіт! Ось і мій перший пост в цьому році. Вітаю усіх  з новорічними святами, зичу вашим сім'ям щастя, радості та благополуччя.
Погода не спирияє святкуванню та й я щось простудилась((( Ось такі свята... Одним словом лікуюсь і скраплю)))
Ще одна листівочка для участі в  наборі ДК- Штампи з любов"ю. За умовами потрібно було зробити листівку:
  • з ОБОВ*ЯЗКОВИМ і ПОМІТНИМ на ній використанням фарби(гуаш/акрил - не акварель!) та підвіски;)
  • АБО із штампом та використанням м*ятого або гафрованого паперу 
      Дуже вже мені кортіло спробувати поєнати усі ці елементи))) У свої роботі я використала  білу акрилову фарбу, підвіску - сердечко, штамп №51В,  та гафрований папір. Фарбою акрил відштамповані метелики, також цією фарбою затонувала краї гафрованого паперу, та силует вирізаного метелика, "затонувала" фарбою також "мереживну" смужечку з гафропаперу зроблену за допомогою діроколу. 
     Листівочка  зроблена по скетчу№5 від блоґу  "Свободное творчество".

10 комментариев:

  1. як гарно!!!! такий собі зимовий сад!!!
    Успіху в завданнях!

    ОтветитьУдалить
  2. о! просто неймовірно гарна!
    одужуй швидше! і успіху в наборі!

    ОтветитьУдалить
  3. Очень нежно! Спасибо за участие в задании блога "Свободное творчество"!

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже гарно) Шеббі рулить))) Мені так подобаэться...ммм) Успіху)

    ОтветитьУдалить
  5. Одужуй!!!!!
    Листівочка просто казкова!!!
    успіху тобі в наборі!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Чудове поєднання - і дуже легка і нііііжна листівочка!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Інколи хворіти корисно;) Ось яка краса виходить:)
    Але раз лАстівочка випущена на волю, мус одужувати пошвидше;) Тому, сонечко, не лінуйся і лікуйся:)
    Зі святами тебе і твоїх найрідніших! Щастя, здоров'я!, усіх благ!!!

    ОтветитьУдалить
  8. Спасибо от ЧБ Свободное творчество за такую красоту!

    ОтветитьУдалить
  9. Вітаю з потраплянням в ДК!!!!

    ОтветитьУдалить